ببینید | رونمایی از تولیدات رسانه‌ای پلیس و تجلیل از پیشکسوتان هنری برگزار شد

مراسم رونمایی از تولیدات جدید فیلم‌ های پلیسی موسسه ناجی هنر ۲۷ شهریور با حضور معاون سیما، فرمانده کل انتظامی فراجا، بازیگران پیشکسوت نقش‌های پلیسی و جمعی از کارگردانان و تهیه کنندگان مطرح برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۲۸۳
تعداد بازدید : 0

محسن برمهانی، معاون سیما اظهارداشت: جمع باصفایی و مایه خوشحالی ماست. ما در مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای فراجا وابستگی جدی داریم و این وظیفه ما را برای نشان دادن تلاش‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان بیشتر می‌کند.

وی گفت: تولیدات تاریخی هم که می‌خواهیم بسازیم نیازمند کوشش و جانفشانی‌های این عزیزان هستیم.

برمهانی افزود: ما از این عزیزان طلب دعا داریم از مرزبانانی که در مرز‌ها هستند و چه آن‌هایی که در پایتخت هستند و همگی در خط مقدم قرار دارند و امیدواریم این همکاری‌ها بیشتر شود.

در این مراسم ضمن رونمایی از تولیدات جدید، بازیگران پیشکسوت نقش‌های پلیسی و کارگردانان برجسته که در تولید آثار پلیسی و امنیتی نقش مهمی ایفا کرده‌اند نظیر ابوالفضل پورعرب، محمد فیلی، هوشنگ توکلی، احمد نجفی، جعفر دهقان و... حضور داشتند و از مهدی فخیم‌زاده نیز تقدیر شد. 

در ادامه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: در یک نگاه شاید این تصور باشد که پلیس به تنهایی امنیت را برقرار می‌کند، اما من معتقدم که محصولات فرهنگی و نتایج متعدد در کنار پلیس قرار می‌گیرند تا پلیس بتواند امنیت جامعه را برقرار کند. 

 سردار رادان با اشاره به اینکه هنر تنها نباید برای گیشه باشد، افزود: درصورت تعامل پلیس و هنرمندان برای خلق آثار فاخر است که اعتماد مردم جلب و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد.

مجید پتکی بازیگر برنامه پلیسی سرنخ در این مراسم گفت: بازی در فیلم پلیسی یکی از آرزو‌های من در حوزه فعالیت‌های هنری بود. مجموعه مرداب و آکتور دو فیلمی بودند که در نقش‌های پلیس و کارآگاه خصوصی به ایفا نقش پرداختم. در سرنخ احساس کردم که مجموعه خواستار این است که مردم را هر چه بیشتر به پلیس نزدیک کند.

احمد معظمی، کارگردان مجموعه پلیسی هشت پا نیز بیان کرد: هدف ما ساخت فیلمی در شان مخاطب بود، اگرچه کار پر زحمت بود، اما با همکاری موسسه ناجی هنر توانستیم به هدف نزدیک شویم. ما شاگرد استاد فخیم زاده هستیم چرا که ایشان این مسیر را فراهم کرد که بتوانیم آثاری در شان مخاطب ساخته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها